Humber Hawk Mark V, uvedený na trh v září 1952, měl sníženou linii kapoty a chromované rámečky kolem bočních mřížek, do kterých byly zabudovány blikače.|
Zdroj: Karel Haas
Humber Hawk, vyráběný po skončení druhé světové války, byl v podstatě předválečný sedan Hillman 14.|
Zdroj: Wikipedia
Proti Hillmanu 14 měl Humber Hawk větší zavazadlový prostor, takže byl o něco delší (4521 mm).|
Zdroj: Wikipedia
Hawk Mark II, uvedený do prodeje v září 1947 měl řadicí páku přemístěnou na sloupek řízení, upravený plášť vodního chlazení a odvzdušnění benzinové nádrže.|
Zdroj: Humber
V říjnu 1948 se na londýnském autosalonu představil Humber Hawk Mark III s novou moderní karoserií, kterou navrhlo studio Loewy.|
Zdroj: Humber
Proti předchůdci měl Hawk Mark III větší zadní okno a větší zavazadelník na zádi. Světlomety měl umístěné v předních blatnících a ty byly plynule zapuštěné do boků.|
Zdroj: Humber
Rámový podvozek s výztuhami ve tvaru písmene X byl rovněž modernizován. Přední kola byla odpružena vinutými pružinami a u zadní tuhé nápravy zůstala podélná listová pera.|
Zdroj: Humber
Na jaře 1951 se začal vyrábět Humber Hawk Mark IV, poháněný čtyřválcem s objemem zvětšeným na 2267 cm3 a výkonem 58 koní.|
Zdroj: Wikipedia
Na chromovaných náraznících se objevily svislé dorazy a na zadních blatnících ochrana před odletujícími kameny.|
Zdroj: Wikipedia
Hawk Mark V měl větší spojku, zesílené tlumiče nárazů, zesílený rám a další menší mechanické úpravy.|
Zdroj: Wikipedia
Hlavní změnou verze Mark VI, uvedené v červnu 1954, byla nová hlava motoru s rozvodem OHV, která přispěla ke zvýšení výkonu na 71 k (52 kW).|
Zdroj: Humber
Na karoserii došlo jen k drobným úpravám v podobě bočních lišt a svisle uspořádaných zadních svítilen.|
Zdroj: Humber
Při pohledu zezadu připomínal Humber Hawk Mark VI naši Škodu 1200 Sedan, vyráběný ve stejné době.|
Zdroj: Wikiwand