Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq – Stará dobrá škola

87/90
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
    Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Celočerný interiér hyundaie působí až moc potemněle. Palubní deska je sice umně dělená na jednotlivé segmenty a zajímavé je třeba schování výdechů ventilace do žebrování, ale sráží ji velká plocha tvrdých plastů. Digitální přístroje s 10,25" obrazovkou dostanete jen v nejvyšším provedení Style. Základní zobrazení kulatých ukazatelů je přehledné, mezi nimi se mění různé údaje.
    Celočerný interiér hyundaie působí až moc potemněle. Palubní deska je sice umně dělená na jednotlivé segmenty a zajímavé je třeba schování výdechů ventilace do žebrování, ale sráží ji velká plocha tvrdých plastů. Digitální přístroje s 10,25" obrazovkou dostanete jen v nejvyšším provedení Style. Základní zobrazení kulatých ukazatelů je přehledné, mezi nimi se mění různé údaje.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • U hyundaie potěší samostatný panel klimatizace nebo rychlé vypínání aktivní jízdy v pruzích. Vypnout upozornění na rychlostní limity je složitější a vždy přes dotykovou obrazovku.
    U hyundaie potěší samostatný panel klimatizace nebo rychlé vypínání aktivní jízdy v pruzích. Vypnout upozornění na rychlostní limity je složitější a vždy přes dotykovou obrazovku.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mezi malými crossovery se v prostornosti Hyundai Bayon řadí do průměru. Potěší šířkou kabiny i slušným volným místem nad hlavami. V podélném směru ale za škodovkou výrazně zaostává. Cestující vzadu nepotěší ani tím, že nezasunou chodidla pod přední sedadla. Vpředu je vše v nejlepším pořádku i díky příjemné pozici za volantem nebo optimálně tvarovaným sedadlům.
    Mezi malými crossovery se v prostornosti Hyundai Bayon řadí do průměru. Potěší šířkou kabiny i slušným volným místem nad hlavami. V podélném směru ale za škodovkou výrazně zaostává. Cestující vzadu nepotěší ani tím, že nezasunou chodidla pod přední sedadla. Vpředu je vše v nejlepším pořádku i díky příjemné pozici za volantem nebo optimálně tvarovaným sedadlům.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • 19 Svět motorů 43/2025 Svě vě v S ě Sv t m mot oto ot t to o o ů rů 2 3/ / 3 025 02 25 2 Mezi kužely se bayon proplete hbitě jako lasička a rychle reaguje na pokyn od volantu. Na druhou stranu ale lehce zastává v komfortu odpružení a odhlučnění podběhů.
    19 Svět motorů 43/2025 Svě vě v S ě Sv t m mot oto ot t to o o ů rů 2 3/ / 3 025 02 25 2 Mezi kužely se bayon proplete hbitě jako lasička a rychle reaguje na pokyn od volantu. Na druhou stranu ale lehce zastává v komfortu odpružení a odhlučnění podběhů.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Předností bayonu je velikost kufru. S objemem 411 litrů patří k lepšímu průměru v segmentu. Úžasná je šířka mezi podběhy, ale horší je to s vyšší nákladovou hranou a menším vstupním otvorem. Dvojitou podlahu dostanete až v nejvyšší výbavě Style, dojezdovou rezervu od druhého stupně Smart nebo v limitované edici Go!.
    Předností bayonu je velikost kufru. S objemem 411 litrů patří k lepšímu průměru v segmentu. Úžasná je šířka mezi podběhy, ale horší je to s vyšší nákladovou hranou a menším vstupním otvorem. Dvojitou podlahu dostanete až v nejvyšší výbavě Style, dojezdovou rezervu od druhého stupně Smart nebo v limitované edici Go!.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaný zážehový tříválec 1.0 T-GDI má výkon 74 kW a dostatek síly v širokém spektru otáček. Je ale o něco hlučnější, méně kultivovaný a zaostává i dynamikou. Sedmistupňový dvouspojkový automat je s motorem dobře sladěný a občas zaváhá jen při podřazování. kultivovaný a zaostává i dynamikou. Sedmistupňový dvouspojkový automat je s motorem dobře sladěný a občas zaváhá jen při podřazování. Bayon
    Přeplňovaný zážehový tříválec 1.0 T-GDI má výkon 74 kW a dostatek síly v širokém spektru otáček. Je ale o něco hlučnější, méně kultivovaný a zaostává i dynamikou. Sedmistupňový dvouspojkový automat je s motorem dobře sladěný a občas zaváhá jen při podřazování. kultivovaný a zaostává i dynamikou. Sedmistupňový dvouspojkový automat je s motorem dobře sladěný a občas zaváhá jen při podřazování. Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Bayon
    Hyundai Bayon| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přestože tu je kamiq s námi od roku 2019, jeho palubní deska vypadá stále svěže. Vrchní část je vyrobena z měkčeného plastu a velkou masu rozbíjí podélný okrasný pás potažený ve verzi Lodge šedivým semišem. Velký 10" virtuální kokpit je součástí jen nejvyšších výbav a například u základních ho nedostanete ani za příplatek. Motiv na něm lze jednoduše měnit tlačítky na volantu.
    Přestože tu je kamiq s námi od roku 2019, jeho palubní deska vypadá stále svěže. Vrchní část je vyrobena z měkčeného plastu a velkou masu rozbíjí podélný okrasný pás potažený ve verzi Lodge šedivým semišem. Velký 10" virtuální kokpit je součástí jen nejvyšších výbav a například u základních ho nedostanete ani za příplatek. Motiv na něm lze jednoduše měnit tlačítky na volantu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Také kamiq má samostatný panel klimatizace. Pro detailnější nastavení ale musíte vstoupit do menu na dotykové obrazovce. Otravné asistenty se vypnou jednoduše pravým „válečkem“ na volantu.
    Také kamiq má samostatný panel klimatizace. Pro detailnější nastavení ale musíte vstoupit do menu na dotykové obrazovce. Otravné asistenty se vypnou jednoduše pravým „válečkem“ na volantu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Nabídkou prostoru na zadních sedadlech kamiq dominuje a může konkurovat i mnohem větším SUV. V podélném směru těží z dlouhého rozvoru 2651 mm, díky němuž redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny ještě volných 16 cm. Dlouhým jedincům bude vyhovovat více místa nad hlavou. Vpředu jsme se za volantem také cítili dobře díky vydařené řidičské pozici a příjemným sedadlům.
    Nabídkou prostoru na zadních sedadlech kamiq dominuje a může konkurovat i mnohem větším SUV. V podélném směru těží z dlouhého rozvoru 2651 mm, díky němuž redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny ještě volných 16 cm. Dlouhým jedincům bude vyhovovat více místa nad hlavou. Vpředu jsme se za volantem také cítili dobře díky vydařené řidičské pozici a příjemným sedadlům.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Jízdně nám kamiq přišel vyváženější. Mezi kužely sice není tak hbitý, ale také předvádí velice pěknou dávku jistoty. Tlumení nerovností je velmi slušné, i když ne plně dokonalé.
    Jízdně nám kamiq přišel vyváženější. Mezi kužely sice není tak hbitý, ale také předvádí velice pěknou dávku jistoty. Tlumení nerovností je velmi slušné, i když ne plně dokonalé.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv si Škodovka zakládá na tom, že zákazníkům proti konkurenci nabídne co největší kufr, v případě kamiqu to neplatí. Objem 400 litrů je tak akorát. Potěší spousta háčků a úchytů, ale za dvojitou podlahu se vždy připlácí 3400 Kč a za dojezdovou rezervu 3900 Kč.
    Ačkoliv si Škodovka zakládá na tom, že zákazníkům proti konkurenci nabídne co největší kufr, v případě kamiqu to neplatí. Objem 400 litrů je tak akorát. Potěší spousta háčků a úchytů, ale za dvojitou podlahu se vždy připlácí 3400 Kč a za dojezdovou rezervu 3900 Kč.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Litrový tříválec s turbodmychadlem je i pod kapotou škodovky. Díky výkonu 85 kW zajišťuje vozu lepší dynamiku, přičemž spotřebou se téměř neliší. Dalším bonusem je jeho větší kultivovanost, důkladnější odhlučnění a také si lépe rozumí se sedmistupňovým automatem.
    Litrový tříválec s turbodmychadlem je i pod kapotou škodovky. Díky výkonu 85 kW zajišťuje vozu lepší dynamiku, přičemž spotřebou se téměř neliší. Dalším bonusem je jeho větší kultivovanost, důkladnější odhlučnění a také si lépe rozumí se sedmistupňovým automatem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq
    Škoda Kamiq| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon vs. Škoda Kamiq
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Celočerný interiér hyundaie působí až moc potemněle. Palubní deska je sice umně dělená na jednotlivé segmenty a zajímavé je třeba schování výdechů ventilace do žebrování, ale sráží ji velká plocha tvrdých plastů. Digitální přístroje s 10,25" obrazovkou dostanete jen v nejvyšším provedení Style. Základní zobrazení kulatých ukazatelů je přehledné, mezi nimi se mění různé údaje.
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
U hyundaie potěší samostatný panel klimatizace nebo rychlé vypínání aktivní jízdy v pruzích. Vypnout upozornění na rychlostní limity je složitější a vždy přes dotykovou obrazovku.
Hyundai Bayon
Mezi malými crossovery se v prostornosti Hyundai Bayon řadí do průměru. Potěší šířkou kabiny i slušným volným místem nad hlavami. V podélném směru ale za škodovkou výrazně zaostává. Cestující vzadu nepotěší ani tím, že nezasunou chodidla pod přední sedadla. Vpředu je vše v nejlepším pořádku i díky příjemné pozici za volantem nebo optimálně tvarovaným sedadlům.
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
19 Svět motorů 43/2025 Svě vě v S ě Sv t m mot oto ot t to o o ů rů 2 3/ / 3 025 02 25 2 Mezi kužely se bayon proplete hbitě jako lasička a rychle reaguje na pokyn od volantu. Na druhou stranu ale lehce zastává v komfortu odpružení a odhlučnění podběhů.
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Předností bayonu je velikost kufru. S objemem 411 litrů patří k lepšímu průměru v segmentu. Úžasná je šířka mezi podběhy, ale horší je to s vyšší nákladovou hranou a menším vstupním otvorem. Dvojitou podlahu dostanete až v nejvyšší výbavě Style, dojezdovou rezervu od druhého stupně Smart nebo v limitované edici Go!.
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Přeplňovaný zážehový tříválec 1.0 T-GDI má výkon 74 kW a dostatek síly v širokém spektru otáček. Je ale o něco hlučnější, méně kultivovaný a zaostává i dynamikou. Sedmistupňový dvouspojkový automat je s motorem dobře sladěný a občas zaváhá jen při podřazování. kultivovaný a zaostává i dynamikou. Sedmistupňový dvouspojkový automat je s motorem dobře sladěný a občas zaváhá jen při podřazování. Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Hyundai Bayon
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Přestože tu je kamiq s námi od roku 2019, jeho palubní deska vypadá stále svěže. Vrchní část je vyrobena z měkčeného plastu a velkou masu rozbíjí podélný okrasný pás potažený ve verzi Lodge šedivým semišem. Velký 10" virtuální kokpit je součástí jen nejvyšších výbav a například u základních ho nedostanete ani za příplatek. Motiv na něm lze jednoduše měnit tlačítky na volantu.
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Také kamiq má samostatný panel klimatizace. Pro detailnější nastavení ale musíte vstoupit do menu na dotykové obrazovce. Otravné asistenty se vypnou jednoduše pravým „válečkem“ na volantu.
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Nabídkou prostoru na zadních sedadlech kamiq dominuje a může konkurovat i mnohem větším SUV. V podélném směru těží z dlouhého rozvoru 2651 mm, díky němuž redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny ještě volných 16 cm. Dlouhým jedincům bude vyhovovat více místa nad hlavou. Vpředu jsme se za volantem také cítili dobře díky vydařené řidičské pozici a příjemným sedadlům.
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Jízdně nám kamiq přišel vyváženější. Mezi kužely sice není tak hbitý, ale také předvádí velice pěknou dávku jistoty. Tlumení nerovností je velmi slušné, i když ne plně dokonalé.
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Ačkoliv si Škodovka zakládá na tom, že zákazníkům proti konkurenci nabídne co největší kufr, v případě kamiqu to neplatí. Objem 400 litrů je tak akorát. Potěší spousta háčků a úchytů, ale za dvojitou podlahu se vždy připlácí 3400 Kč a za dojezdovou rezervu 3900 Kč.
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Litrový tříválec s turbodmychadlem je i pod kapotou škodovky. Díky výkonu 85 kW zajišťuje vozu lepší dynamiku, přičemž spotřebou se téměř neliší. Dalším bonusem je jeho větší kultivovanost, důkladnější odhlučnění a také si lépe rozumí se sedmistupňovým automatem.
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq
Škoda Kamiq