Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte
19
/
19
Přehled fotografií
Zavřít
Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte
|
Zdroj: acz
Kilometry utěšeně přibývaly, velká kombi jsou totiž oblibou vozového parku
|
Zdroj: acz
Kokpit působí docela moderně a hodnotně, navigace však během dlouhodobého testu posádku trápila častějšími výpadky
|
Zdroj: acz
Na hlavici řadicí páky se objevily stopy opotřebení, působila omšele
|
Zdroj: acz
Kožený věnec volantu vypadal i po ujetí více než 100 000 km v pořádku
|
Zdroj: acz
Dva dny po závěrečné kompletní demontáži je vůz opět smontovaný a připravený vyrazit na další porci kilometrů
|
Zdroj: acz
Jedna ze služebních cest vedla na rallye, za „kolegou“ i20 WRC
|
Zdroj: acz
Nedaleko Neustadtgödenasu ve východním Frísku se nacházejí dva stále funkční větrné mlýny
|
Zdroj: acz
Zastávka u Bodamského jezera: kombi i40 za dva roky redakční služby navštívilo velkou část Evropy
|
Zdroj: acz
Plochá střecha a hrany na karoserii propůjčují vozu dynamický vzhled
|
Zdroj: acz
Moderní styling kombi podtrhují chromované díly a dvoudílná koncovka výfuku
|
Zdroj: acz
Zavazadlový prostor pojme maximálních 1719 l. Vypadá to hodně, nikoli na kombi střední třídy.
|
Zdroj: acz
Turbodieselový čtyřválec 1.7 CRDi vyvinuli v Německu, disponuje výkonem 100 kW a točivým momentem 330 N.m
|
Zdroj: acz
Hyundai i40
|
Zdroj: acz
Hadicová sponka na palivovém potrubí hned za hrdlem nádrže zrezla
|
Zdroj: acz
Po celé styčné ploše třetího válce se táhnou viditelné povrchové rýhy
|
Zdroj: acz
Kvůli výraznějším nečistotám se muselo lakování zkoušeného i40 kompletně opravit
|
Zdroj: acz
Závěrečné měření výkonu proběhlo na válcové zkušební stolici Dekry v Klettwitzu
|
Zdroj: acz
Günther Schiele z Dekry (na fotce vpravo) proměřuje vnitřnosti motoru
|
Zdroj: acz
Zavřít