Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte

7/19
Zavřít
  • Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte
    Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte| Zdroj: acz
  • Kilometry utěšeně přibývaly, velká kombi jsou totiž oblibou vozového parku
    Kilometry utěšeně přibývaly, velká kombi jsou totiž oblibou vozového parku| Zdroj: acz
  • Kokpit působí docela moderně a hodnotně, navigace však během dlouhodobého testu posádku trápila častějšími výpadky
    Kokpit působí docela moderně a hodnotně, navigace však během dlouhodobého testu posádku trápila častějšími výpadky| Zdroj: acz
  • Na hlavici řadicí páky se objevily stopy opotřebení, působila omšele
    Na hlavici řadicí páky se objevily stopy opotřebení, působila omšele| Zdroj: acz
  • Kožený věnec volantu vypadal i po ujetí více než 100 000 km v pořádku
    Kožený věnec volantu vypadal i po ujetí více než 100 000 km v pořádku| Zdroj: acz
  • Dva dny po závěrečné kompletní demontáži je vůz opět smontovaný a připravený vyrazit na další porci kilometrů
    Dva dny po závěrečné kompletní demontáži je vůz opět smontovaný a připravený vyrazit na další porci kilometrů| Zdroj: acz
  • Jedna ze služebních cest vedla na rallye, za „kolegou“ i20 WRC
    Jedna ze služebních cest vedla na rallye, za „kolegou“ i20 WRC| Zdroj: acz
  • Nedaleko Neustadtgödenasu ve východním Frísku se nacházejí dva stále funkční větrné mlýny
    Nedaleko Neustadtgödenasu ve východním Frísku se nacházejí dva stále funkční větrné mlýny| Zdroj: acz
  • Zastávka u Bodamského jezera: kombi i40 za dva roky redakční služby navštívilo velkou část Evropy
    Zastávka u Bodamského jezera: kombi i40 za dva roky redakční služby navštívilo velkou část Evropy| Zdroj: acz
  • Plochá střecha a hrany na karoserii propůjčují vozu dynamický vzhled
    Plochá střecha a hrany na karoserii propůjčují vozu dynamický vzhled| Zdroj: acz
  • Moderní styling kombi podtrhují chromované díly a dvoudílná koncovka výfuku
    Moderní styling kombi podtrhují chromované díly a dvoudílná koncovka výfuku| Zdroj: acz
  • Zavazadlový prostor pojme maximálních 1719 l. Vypadá to hodně, nikoli na kombi střední třídy.
    Zavazadlový prostor pojme maximálních 1719 l. Vypadá to hodně, nikoli na kombi střední třídy.| Zdroj: acz
  • Turbodieselový čtyřválec 1.7 CRDi vyvinuli v Německu, disponuje výkonem 100 kW a točivým momentem 330 N.m
    Turbodieselový čtyřválec 1.7 CRDi vyvinuli v Německu, disponuje výkonem 100 kW a točivým momentem 330 N.m| Zdroj: acz
  • Hyundai i40
    Hyundai i40| Zdroj: acz
  • Hadicová sponka na palivovém potrubí hned za hrdlem nádrže zrezla
    Hadicová sponka na palivovém potrubí hned za hrdlem nádrže zrezla| Zdroj: acz
  • Po celé styčné ploše třetího válce se táhnou viditelné povrchové rýhy
    Po celé styčné ploše třetího válce se táhnou viditelné povrchové rýhy| Zdroj: acz
  • Kvůli výraznějším nečistotám se muselo lakování zkoušeného i40 kompletně opravit
    Kvůli výraznějším nečistotám se muselo lakování zkoušeného i40 kompletně opravit| Zdroj: acz
  • Závěrečné měření výkonu proběhlo na válcové zkušební stolici Dekry v Klettwitzu
    Závěrečné měření výkonu proběhlo na válcové zkušební stolici Dekry v Klettwitzu| Zdroj: acz
  • Günther Schiele z Dekry (na fotce vpravo) proměřuje vnitřnosti motoru
    Günther Schiele z Dekry (na fotce vpravo) proměřuje vnitřnosti motoru| Zdroj: acz
Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte
Kilometry utěšeně přibývaly, velká kombi jsou totiž oblibou vozového parku
Kokpit působí docela moderně a hodnotně, navigace však během dlouhodobého testu posádku trápila častějšími výpadky
Na hlavici řadicí páky se objevily stopy opotřebení, působila omšele
Kožený věnec volantu vypadal i po ujetí více než 100 000 km v pořádku
Dva dny po závěrečné kompletní demontáži je vůz opět smontovaný a připravený vyrazit na další porci kilometrů
Jedna ze služebních cest vedla na rallye, za „kolegou“ i20 WRC
Nedaleko Neustadtgödenasu ve východním Frísku se nacházejí dva stále funkční větrné mlýny
Zastávka u Bodamského jezera: kombi i40 za dva roky redakční služby navštívilo velkou část Evropy
Plochá střecha a hrany na karoserii propůjčují vozu dynamický vzhled
Moderní styling kombi podtrhují chromované díly a dvoudílná koncovka výfuku
Zavazadlový prostor pojme maximálních 1719 l. Vypadá to hodně, nikoli na kombi střední třídy.
Turbodieselový čtyřválec 1.7 CRDi vyvinuli v Německu, disponuje výkonem 100 kW a točivým momentem 330 N.m
Hyundai i40
Hadicová sponka na palivovém potrubí hned za hrdlem nádrže zrezla
Po celé styčné ploše třetího válce se táhnou viditelné povrchové rýhy
Kvůli výraznějším nečistotám se muselo lakování zkoušeného i40 kompletně opravit
Závěrečné měření výkonu proběhlo na válcové zkušební stolici Dekry v Klettwitzu
Günther Schiele z Dekry (na fotce vpravo) proměřuje vnitřnosti motoru