Hyundai kvůli výměně bateriových systému přepočítal zisk. K horšímu...
47
/
78
Prohlédnout znovu
Hyundai kvůli výměně bateriových systému přepočítal zisk. K horšímu...
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za 13 měsíců, které vůz strávil v redakci, najezdil 37 551 km. Střídalo se na něm dvanáct řidičů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I v zimě kona na jedno nabití spolehlivě ujela přes 300 km. To spíš se jí často nedostávalo trakce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kobereček pod nohama řidiče byl uchycený k háčkům, které dokonale sabotovaly jakýkoliv pokus o vyklepání. Vyndat jej znamenalo zkroutit a vytrhnout, takže všechen nepořádek napadal do auta. Nakonec někdo jeden úchyt i ulomil.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
V malém zavazadelníku nám půlku místa zabíraly kabely. Skvělý moon na třífázové nabíjení jsme využili jen z jedné třetiny.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejvíce konou jezdil a věnoval se jí Michal Dokoupil. Zde na konci testu zjišťuje, že stav trakční baterie je pořád stoprocentní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Když spatříte na parkovišti konu, které svítí ve znaku žlutá dioda, znamená to, že si právě dobíjí 12V baterku. Je nám tedy záhada, proč v našem testu selhala.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Takto dopadly zimní pneumatiky Nokian WR po 15 000 km. Na přední nápravě s rychle nastupujícím točivým momentem a častým prokluzem je jejich opotřebení značné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jiří Donda z Hyundaie ČR nám na závěr testu udělal precizní diagnostiku celého auta. Potvrdilo se, že baterie je stále stoprocentní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V době plechových výlisků je velice překvapivé, že hyundai má vpředu hliníková litá ramena
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní víceprvková náprava byla ještě u ročníku 2019 shodná se spalovacími verzemi. Později výrobce vylepšoval její aerodynamiku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Elektromobil používá kolové brzdy jen málo. Výsledkem je charakteristicky „chlupatý“ a rychle korodující povrch kotoučů, které pak mohou být zralé na výměnu už u dvouletého auta. Stojí 2366 Kč za kus, brzdové destičky vyjdou na 1454 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Spotřeba elektrické energie během testu
|
Svět motorů
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid