Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai kvůli výměně bateriových systému přepočítal zisk. K horšímu...

ČTK ČTK 6. 3. 2021 • 10:26
78
20
Zobrazit náhledy (78)
Za 13 měsíců, které vůz strávil v redakci, najezdil 37 551 km. Střídalo se na něm dvanáct řidičů. I v zimě kona na jedno nabití spolehlivě ujela přes 300 km. To spíš se jí často nedostávalo trakce. Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Kobereček pod nohama řidiče byl uchycený k háčkům, které dokonale sabotovaly jakýkoliv pokus o vyklepání. Vyndat jej znamenalo zkroutit a vytrhnout, takže všechen nepořádek napadal do auta. Nakonec někdo jeden úchyt i ulomil. Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power V malém zavazadelníku nám půlku místa zabíraly kabely. Skvělý moon na třífázové nabíjení jsme využili jen z jedné třetiny. Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power Hyundai Kona Electric Power V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze. V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze. Hyundai Kona Electric Power Nejvíce konou jezdil a věnoval se jí Michal Dokoupil. Zde na konci testu zjišťuje, že stav trakční baterie je pořád stoprocentní. Hyundai Kona Electric Power I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo. I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo. Když spatříte na parkovišti konu, které svítí ve znaku žlutá dioda, znamená to, že si právě dobíjí 12V baterku. Je nám tedy záhada, proč v našem testu selhala. Takto dopadly zimní pneumatiky Nokian WR po 15 000 km. Na přední nápravě s rychle nastupujícím točivým momentem a častým prokluzem je jejich opotřebení značné. Hyundai Kona Electric Power Jiří Donda z Hyundaie ČR nám na závěr testu udělal precizní diagnostiku celého auta. Potvrdilo se, že baterie je stále stoprocentní. V době plechových výlisků je velice překvapivé, že hyundai má vpředu hliníková litá ramena Zadní víceprvková náprava byla ještě u ročníku 2019 shodná se spalovacími verzemi. Později výrobce vylepšoval její aerodynamiku. Elektromobil používá kolové brzdy jen málo. Výsledkem je charakteristicky „chlupatý“ a rychle korodující povrch kotoučů, které pak mohou být zralé na výměnu už u dvouletého auta. Stojí 2366 Kč za kus, brzdové destičky vyjdou na 1454 Kč. Spotřeba elektrické energie během testu

Jihokorejská automobilka Hyundai kvůli výměně bateriových systémů u přibližně 82.000 elektromobilů po celém světě upravila hospodářské výsledky za čtvrté čtvrtletí.

Provozní zisk snížila téměř o pětinu, konkrétně o 300 miliard na 1,3 bilionu wonů (25,2 miliardy Kč). V médiích se dříve uvádělo, že náklady ponese výrobce baterií LG Chem, uvedla dnes agentura Reuters.

Společnost LG Chem nakonec podle agentury Jonhap a dalších jihokorejských médií pokryje 70 procent z předpokládaných nákladů 900 milionů dolarů (17,4 milionů Kč). Společnost Samsung Securities podíl LG Chem na výměně odhaduje na 62 procent. Dotčené firmy odmítly komentovat, jak se o náklady podělily. LG Chem svůj provozní zisk snížila o více než 80 procent na 119 miliard wonů.

Většinu vozidel svolávaných kvůli riziku požáru tvoří nejprodávanější elektromobil Kona EV. Kontrola se týká i některých modelů Ioniq a Elec City. Aut vyrobených v Česku se výměna netýká.

Model Kona už automobilka svolala ke kontrole v říjnu, a to kvůli aktualizaci softwaru po sérii požárů. Celkové náklady na svolání Hyundai odhaduje na jeden bilion wonů. Podle jihokorejského ministerstva dopravy bylo u vozů Kona hlášeno 15 požárů, z toho 11 v Jižní Koreji, dva v Kanadě a po jednom ve Finsku a Rakousku.

Související články

Témata
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2021 19:29
Re: Batterie
Pokud hoří kvůli konstrukční chybě, taky dostávají svolávačku.
7. 3. 2021 14:47
Re: Likvidace
Ekologická likvidace :D .
7. 3. 2021 12:38
Batterie
Auta se spalovacim motorem hori na celem svete dene. A to fura i bez zjisteni duvodu.
7. 3. 2021 11:38
Re: Je to velmi drsná výstraha...
mnou objednana 911 GT2 RS byla z prodeje stazena jeste pred tim nez me stihli auto dodat a tak jsem musel cekat dalsi mesice, z tech dodanych exemlaru co stihli zakaznikum dodat shorela cca pulka, safra ze se za tech 57 let co se 911 vyrabi nestihli poucit :-[]

a podobny problem melo jednu dobu i Lamborghini

a vlastne na 1000 kusu stale vede v pozarech ICE a to dosti vyrazne na BEV, safra ze se ty automobilky nepoucej a nepoucej a porad ty auta delaj horlava :-[]
Avatar - JirkaV8
7. 3. 2021 05:02
Re: Kurz koruny
Jen si baterkách mastí kapsu. Ještě takovej krám. Že to jezdí vím, ale víc jak 200-300k bych za elektickej Hnůjdé nedal. 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku