Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs. VW Multivan Long 2.0 TDI DSG7 – Bez nich to nepůjde
2
/
119
Prohlédnout znovu
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs. VW Multivan Long 2.0 TDI DSG7 – Bez nich to nepůjde
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT vs Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Nejen zvenku, ale i zevnitř působí staria kosmicky, přesto uhlazeně. Standardně má digitální 10,25“ přístrojový štít, u nějž lze měnit zobrazení. Středový panel má od výbavy Smart velký displej s vestavěnou navigací.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai je uvnitř široký a vysoký, ale v podélné prostornosti doplácí na menší variabilitu i ukotvení třetí řady do přednější pozice. Cestující s výškou 174 cm má zcela vzadu před koleny volných 17 cm, jen když je druhá řada posunutá dopředu. Při obsazení všech míst jde o ideální rozložení, protože pak ve druhé řadě máme před koleny 18 cm. Posunutím prostředních sedadel dozadu sice cestující získá 30 cm, ale ve třetí řadě už moc místa nezbude. Vyšší posez a velké prosklení dávají řidiči výborný výhled ven.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Podvozek starie poskytuje posádce pohodlí při jízdě, ale příliš jistoty nenabízí. Při vyhýbacím manévru se nám rozevlála záď a měli jsme plné ruce práce vůz udržet mezi kužely.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Staria potěší obřím pravidelným vstupním otvorem do zavazadelníku. I s třetí řadou sedadel posunutou dozadu nabídne zavazadelník s objemem 831 litrů, do nějž se vejde spousta tašek. Využít celý nákladový prostor je u ní ale složitější, protože by se sedadla musela složitě vymontovat. Jedinou možností je vyklopit sedáky třetí řady a tu pak přisunout co nejblíže k druhé.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Jihokorejský vznětový čtyřválec sice využívá starší litinový blok, ale ve starii si vede slušně. Díky výkonu 130 kW a točivému momentu 430 Nm má dostatek síly a velmi dobře si rozumí s osmistupňovým měničovým automatem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Uspořádání přístrojů multivanu kopíruje styl osobních vozů se dvěma velkými barevnými displeji. Přístrojový štít umožňuje vyšší počet různých zobrazení. Výhled řidiče omezují dvojité přední sloupky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Stoleček stojí 17 244 Kč a lze ho mít uprostřed druhé řady nebo mezi předními sedadly.
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
V multivanu lze vytvořit stovky možností uspořádání sedadel. Ve třetí řadě posunuté dozadu má fi gurant se 174 cm před koleny volných 33 cm. A to je druhá řada také vzadu a cestující se může těšit z 30 cm. Posunutím prostředních sedadel dopředu zůstane fi gurantovi před koleny 5 cm, ale potom se před třetí řadou otevře prostor jako v business třídě. Manipulace s jednotlivými sedadly je jednoduchá. Škoda jen, že multivan může být jen sedmimístný, a také dvojitého předního sloupku, který omezuje výhled řidiče.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Multivan postavený na platformě MQB přidává ke komfortu i velmi slušnou porci agility a ovladatelnosti. Přitom si testovaný vůz nemusel vypomáhat adaptivním podvozkem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Šest kolejnic na podlaze multivanu dělá doslova divy. Sedadla si můžete uspořádat přesně podle požadavků a využívat různé konfi gurace. Uváděný základní objem 763 litrů počítá Volkswagen až pod střechu při třetí řadě posunuté úplně dozadu. Využití maximální kapacity 4053 litrů je u multivanu jednodušší. Chytrá je vyndávací lampička v boku, sloužící také jako baterka.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Vznětový dvoulitr volkswagenu je podle nás nejlepší motorizace multivanu. I když má výkon jen 110 kW, dává vozu slušnou dynamiku. Sedmistupňový dvouspojkový automat se sice netradičně ovládá páčkou na palubní desce, ale dokáže z pohonné jednotky vydolovat to nejlepší. Multivan umí bezvadně plachtit, což přispívá k celkové velmi nízké spotřebě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan Long 2.0 TDI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Volkswagen Multivan T7 Long 2.0 TDI DSG
|
auto.cz/David Rajdl
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu