IBM se chlubí bateriemi bez těžkých kovů, mají vyšší výkon a nižší tendenci k požáru

8/9
Zavřít
  • Akumulátory si už automobilky často skládají samy, většina jejich komponent však pochází od čínských subdodavatelů
    Akumulátory si už automobilky často skládají samy, většina jejich komponent však pochází od čínských subdodavatelů| Zdroj: Svět motorů
  • Audi e-tron výroba
    Audi e-tron výroba| Zdroj: Svět motorů
  • Emise CO2 při výrobě elektromobilů
    Emise CO2 při výrobě elektromobilů| Zdroj: Svět motorů
  • Baterie LG Chem
    Baterie LG Chem| Zdroj: Svět motorů
  • BYD Yuan EV je letos nejprodávanějším elektromobilem v Číně, pořídit se tam dá od 300 000 Kč. Se svou baterií o kapacitě 53,2 kWh je zodpovědný za tvorbu asi 18 tun CO2.
    BYD Yuan EV je letos nejprodávanějším elektromobilem v Číně, pořídit se tam dá od 300 000 Kč. Se svou baterií o kapacitě 53,2 kWh je zodpovědný za tvorbu asi 18 tun CO2.| Zdroj: Svět motorů
  • BYD Yuan EV360
    BYD Yuan EV360| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai Kona Electric
    Hyundai Kona Electric| Zdroj: Svět motorů
  • Z takovýchto článků se skládá akumulátor tesly i dalších elektromobilů. V 85kWh baterii Modelu S jich je 7104.
    Z takovýchto článků se skládá akumulátor tesly i dalších elektromobilů. V 85kWh baterii Modelu S jich je 7104.| Zdroj: Svět motorů
  • Tesla Model S výroba
    Tesla Model S výroba| Zdroj: Svět motorů
Akumulátory si už automobilky často skládají samy, většina jejich komponent však pochází od čínských subdodavatelů
Audi e-tron výroba
Emise CO2 při výrobě elektromobilů
Baterie LG Chem
BYD Yuan EV je letos nejprodávanějším elektromobilem v Číně, pořídit se tam dá od 300 000 Kč. Se svou baterií o kapacitě 53,2 kWh je zodpovědný za tvorbu asi 18 tun CO2.
BYD Yuan EV360
Hyundai Kona Electric
Z takovýchto článků se skládá akumulátor tesly i dalších elektromobilů. V 85kWh baterii Modelu S jich je 7104.
Tesla Model S výroba