Indian Challenger: Jedna z nejlepších motorek roku
12
/
28
Prohlédnout znovu
Indian Challenger: Jedna z nejlepších motorek roku
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Challenger má největší dotykový displej ze všech motorek. Nabízí intuitivní menu, snadno se ovládá a je dobře čitelný. Na rozdíl od analogových budíků, jejichž krycí skla házejí odlesky a občas nevidíte třeba zařazený kvalt.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Nová, kapalinou chlazená osmnáctistovka vyniká nevídanou kulturou běhu a mimořádnými parametry 90 kW a 178 Nm. Převedeno do motorkářské řeči jede jako krá…
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Radiální brzdy Brembo odvádějí skvělou práci a bezpečně krotí čtyři metráky hmoty i při svižnější jízdě
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Výšku plexi štítu nastavujete v rozsahu 70 mm pohodlně tlačítkem na řídítkách. Dole vypadá lépe, nahoře účinně odvádí průvan nad jezdce. Extravagantní kapotáž s nápaditým osvětlením LED lidi jasně polarizuje na příznivce a odpůrce.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Po obou stranách kapotáže najdeme praktické schránky. Pravá má konektor USB pro dobíjení mobilu, ten spárujete přes bluetooth a vyhráváte do repráků.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny