Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Ač jde o stroj pro zábavu inspirovaný závodní mašinou, ve výbavě nechybí tempomat|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Spotřeba kolem osmi litrů a nádrž jen na třináct znamenají častější zastávky u pumpy, alespoň se můžete co chvíli kochat pohledem na tu krásu. Dvanáctistovka V2 má sílu, zvuk i charakter.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Brzdy se zakusují do kotoučů se správnou razancí, i ta zadní se dobře dávkuje. Nevadnou wani při ostré jízdě. Pneumatiky mají specifi cký rozměr i špalkový dezén inspirovaný závodními gumami na hliněné ovály – ne každému sednou.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
FTR může na první pohled působit jako retro mašina, ale moderní výbavou nešetří – osvětlení třeba kompletně zajišťují diody|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo je sportovně tužší a ve spodní části trochu širší, než by si nižší jezdci přáli|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš