Indian FTR 1200 S Race Replica: Láska na první pohled a třetí svezení
4
/
47
Prohlédnout znovu
Indian FTR 1200 S Race Replica: Láska na první pohled a třetí svezení
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ač jde o stroj pro zábavu inspirovaný závodní mašinou, ve výbavě nechybí tempomat
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Spotřeba kolem osmi litrů a nádrž jen na třináct znamenají častější zastávky u pumpy, alespoň se můžete co chvíli kochat pohledem na tu krásu. Dvanáctistovka V2 má sílu, zvuk i charakter.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Brzdy se zakusují do kotoučů se správnou razancí, i ta zadní se dobře dávkuje. Nevadnou wani při ostré jízdě. Pneumatiky mají specifi cký rozměr i špalkový dezén inspirovaný závodními gumami na hliněné ovály – ne každému sednou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
FTR může na první pohled působit jako retro mašina, ale moderní výbavou nešetří – osvětlení třeba kompletně zajišťují diody
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo je sportovně tužší a ve spodní části trochu širší, než by si nižší jezdci přáli
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem