Indian FTR 1200 S Race Replica: Láska na první pohled a třetí svezení
39
/
47
Prohlédnout znovu
Indian FTR 1200 S Race Replica: Láska na první pohled a třetí svezení
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ač jde o stroj pro zábavu inspirovaný závodní mašinou, ve výbavě nechybí tempomat
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Spotřeba kolem osmi litrů a nádrž jen na třináct znamenají častější zastávky u pumpy, alespoň se můžete co chvíli kochat pohledem na tu krásu. Dvanáctistovka V2 má sílu, zvuk i charakter.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Brzdy se zakusují do kotoučů se správnou razancí, i ta zadní se dobře dávkuje. Nevadnou wani při ostré jízdě. Pneumatiky mají specifi cký rozměr i špalkový dezén inspirovaný závodními gumami na hliněné ovály – ne každému sednou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
FTR může na první pohled působit jako retro mašina, ale moderní výbavou nešetří – osvětlení třeba kompletně zajišťují diody
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo je sportovně tužší a ve spodní části trochu širší, než by si nižší jezdci přáli
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela