Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže

1/18
Zavřít
  • Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
    Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Bez zástěrek
    Bez zástěrek| Zdroj: acz
  • Bez zástěrek
    Bez zástěrek| Zdroj: acz
  • Bez zástěrek
    Bez zástěrek| Zdroj: acz
  • Se zástěrkami
    Se zástěrkami| Zdroj: acz
  • Se zástěrkami
    Se zástěrkami| Zdroj: acz
  • Se zástěrkami
    Se zástěrkami| Zdroj: acz
  • Přední díl za 321 Kč a o šestadvacet korun levnější zadní sada.
    Přední díl za 321 Kč a o šestadvacet korun levnější zadní sada.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Podběhy jsme vystříkali tlakovou vodou od nánosu zimního bláta a následně celé auto umyli. Pak už zbývalo pouze sáhnout po torxu číslo 25 a ráčně
    Podběhy jsme vystříkali tlakovou vodou od nánosu zimního bláta a následně celé auto umyli. Pak už zbývalo pouze sáhnout po torxu číslo 25 a ráčně| Zdroj: acz
  • Stačí vyšroubovat dvojici vrutů a vypáčit jednu plastovou příchytku
    Stačí vyšroubovat dvojici vrutů a vypáčit jednu plastovou příchytku| Zdroj: acz
  • Důležité je též precizně odmastit lem
    Důležité je též precizně odmastit lem| Zdroj: acz
  • Zbývá jen zlehka utahnout spodní část, sundat svrchní vrstvu samolepky, vše spasovat na správná místa a dotáhnout šrouby.
    Zbývá jen zlehka utahnout spodní část, sundat svrchní vrstvu samolepky, vše spasovat na správná místa a dotáhnout šrouby.| Zdroj: acz
  • Potom vší silou přitlačte samolepku na lem a máte hotovo.
    Potom vší silou přitlačte samolepku na lem a máte hotovo.| Zdroj: acz
  • U předních kol se může jezdit hned – zástěrka, která zde překryje i práh, se nijak nelepí. A i montáž zde by byla hračkou – přichytává se stejně jako vzadu dvěma vruty
    U předních kol se může jezdit hned – zástěrka, která zde překryje i práh, se nijak nelepí. A i montáž zde by byla hračkou – přichytává se stejně jako vzadu dvěma vruty| Zdroj: acz
  • Jenže třetí fi xační bod se musí vyvrtat – a to na tak nešikovném místě, že se tam s běžnou vrtačkou nedostanete bez demontáže kola
    Jenže třetí fi xační bod se musí vyvrtat – a to na tak nešikovném místě, že se tam s běžnou vrtačkou nedostanete bez demontáže kola| Zdroj: acz
Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
Abarth
Abarth
Bez zástěrek
Bez zástěrek
Bez zástěrek
Se zástěrkami
Se zástěrkami
Se zástěrkami
Přední díl za 321 Kč a o šestadvacet korun levnější zadní sada.
Abarth
Podběhy jsme vystříkali tlakovou vodou od nánosu zimního bláta a následně celé auto umyli. Pak už zbývalo pouze sáhnout po torxu číslo 25 a ráčně
Stačí vyšroubovat dvojici vrutů a vypáčit jednu plastovou příchytku
Důležité je též precizně odmastit lem
Zbývá jen zlehka utahnout spodní část, sundat svrchní vrstvu samolepky, vše spasovat na správná místa a dotáhnout šrouby.
Potom vší silou přitlačte samolepku na lem a máte hotovo.
U předních kol se může jezdit hned – zástěrka, která zde překryje i práh, se nijak nelepí. A i montáž zde by byla hračkou – přichytává se stejně jako vzadu dvěma vruty
Jenže třetí fi xační bod se musí vyvrtat – a to na tak nešikovném místě, že se tam s běžnou vrtačkou nedostanete bez demontáže kola