Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Bez zástěrek|
Zdroj: acz
Bez zástěrek|
Zdroj: acz
Bez zástěrek|
Zdroj: acz
Se zástěrkami|
Zdroj: acz
Se zástěrkami|
Zdroj: acz
Se zástěrkami|
Zdroj: acz
Přední díl za 321 Kč a o šestadvacet korun levnější zadní sada.|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Podběhy jsme vystříkali tlakovou vodou od nánosu zimního bláta a následně celé auto umyli. Pak už zbývalo pouze sáhnout po torxu číslo 25 a ráčně|
Zdroj: acz
Stačí vyšroubovat dvojici vrutů a vypáčit jednu plastovou příchytku|
Zdroj: acz
Důležité je též precizně odmastit lem|
Zdroj: acz
Zbývá jen zlehka utahnout spodní část, sundat svrchní vrstvu samolepky, vše spasovat na správná místa a dotáhnout šrouby.|
Zdroj: acz
Potom vší silou přitlačte samolepku na lem a máte hotovo.|
Zdroj: acz
U předních kol se může jezdit hned – zástěrka, která zde překryje i práh, se nijak nelepí. A i montáž zde by byla hračkou – přichytává se stejně jako vzadu dvěma vruty|
Zdroj: acz
Jenže třetí fi xační bod se musí vyvrtat – a to na tak nešikovném místě, že se tam s běžnou vrtačkou nedostanete bez demontáže kola|
Zdroj: acz