Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
2
/
18
Prohlédnout znovu
Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Bez zástěrek
|
acz
Bez zástěrek
|
acz
Bez zástěrek
|
acz
Se zástěrkami
|
acz
Se zástěrkami
|
acz
Se zástěrkami
|
acz
Přední díl za 321 Kč a o šestadvacet korun levnější zadní sada.
|
acz
Abarth
|
acz
Podběhy jsme vystříkali tlakovou vodou od nánosu zimního bláta a následně celé auto umyli. Pak už zbývalo pouze sáhnout po torxu číslo 25 a ráčně
|
acz
Stačí vyšroubovat dvojici vrutů a vypáčit jednu plastovou příchytku
|
acz
Důležité je též precizně odmastit lem
|
acz
Zbývá jen zlehka utahnout spodní část, sundat svrchní vrstvu samolepky, vše spasovat na správná místa a dotáhnout šrouby.
|
acz
Potom vší silou přitlačte samolepku na lem a máte hotovo.
|
acz
U předních kol se může jezdit hned – zástěrka, která zde překryje i práh, se nijak nelepí. A i montáž zde by byla hračkou – přichytává se stejně jako vzadu dvěma vruty
|
acz
Jenže třetí fi xační bod se musí vyvrtat – a to na tak nešikovném místě, že se tam s běžnou vrtačkou nedostanete bez demontáže kola
|
acz
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Konec V8 Hellcat neznamená konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii