Invicta 4½ Litre Low Chassis: Poklad z ostrovů

63/100
Přehled fotografií
Zavřít
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Stoupají rozvážně, za neustálého přívalu točivého momentu
    Stoupají rozvážně, za neustálého přívalu točivého momentu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • ...kulisa řazení byla u meziválečných sportovně- závodních vozů běžná
    ...kulisa řazení byla u meziválečných sportovně- závodních vozů běžná| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Řazení pravou rukou je příjemné, jen je nutné počítat s nesynchronizovanou převodovkou
    Řazení pravou rukou je příjemné, jen je nutné počítat s nesynchronizovanou převodovkou| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta sice pojme čtyři pasažéry, ale pro sportovnější svezení je vhodné jezdit ve dvou
    Invicta sice pojme čtyři pasažéry, ale pro sportovnější svezení je vhodné jezdit ve dvou| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta sedí nízko u asfaltu, což výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti. Výhody se projevily i při závodech.
    Invicta sedí nízko u asfaltu, což výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti. Výhody se projevily i při závodech.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Většina karoserie je vytvořena z hliníkových panelů. Z boku vyniká neobvyklá elegance.
    Většina karoserie je vytvořena z hliníkových panelů. Z boku vyniká neobvyklá elegance.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Pokud sběratel dospěje do fáze meziválečných aut, není cesty zpět. Jestli je něco skutečně ryzí, je to tohle.
    Pokud sběratel dospěje do fáze meziválečných aut, není cesty zpět. Jestli je něco skutečně ryzí, je to tohle.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Podobné vozy nelze napasovat do tabulek. Každý je odlišný a hodnotu neurčují aukce ani časopisy.
    Podobné vozy nelze napasovat do tabulek. Každý je odlišný a hodnotu neurčují aukce ani časopisy.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Nádherný šestiválec Meadows je vybaven neobvyklým počtem čtyř karburátorů. Dosahuje výkonu 180 koní!
    Nádherný šestiválec Meadows je vybaven neobvyklým počtem čtyř karburátorů. Dosahuje výkonu 180 koní!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • U řidiče chybějí dveře, takže je zde umístěn nášlap
    U řidiče chybějí dveře, takže je zde umístěn nášlap| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Byl na svou dobu velmi pokročilý – s listovými pery a tlumiči ve všech rozích
    Byl na svou dobu velmi pokročilý – s listovými pery a tlumiči ve všech rozích| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Zatímco z levé strany koukají svody výfuku, vpravo je umístěna rezerva
    Zatímco z levé strany koukají svody výfuku, vpravo je umístěna rezerva| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Je umístěna v zadní části vozu a pojme necelých 70 litrů
    Je umístěna v zadní části vozu a pojme necelých 70 litrů| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Chromované ozdoby i kryty světel, všechno má svůj význam
    Chromované ozdoby i kryty světel, všechno má svůj význam| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Svody se splétají pod vozidlem. Sebejistý zvuk je samozřejmostí.
    Svody se splétají pod vozidlem. Sebejistý zvuk je samozřejmostí.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta 4½ Litre Low Chassis
    Invicta 4½ Litre Low Chassis| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Invicta S1
    Invicta S1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Stoupají rozvážně, za neustálého přívalu točivého momentu
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
...kulisa řazení byla u meziválečných sportovně- závodních vozů běžná
Řazení pravou rukou je příjemné, jen je nutné počítat s nesynchronizovanou převodovkou
Invicta sice pojme čtyři pasažéry, ale pro sportovnější svezení je vhodné jezdit ve dvou
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta sedí nízko u asfaltu, což výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti. Výhody se projevily i při závodech.
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Většina karoserie je vytvořena z hliníkových panelů. Z boku vyniká neobvyklá elegance.
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Pokud sběratel dospěje do fáze meziválečných aut, není cesty zpět. Jestli je něco skutečně ryzí, je to tohle.
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Podobné vozy nelze napasovat do tabulek. Každý je odlišný a hodnotu neurčují aukce ani časopisy.
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Nádherný šestiválec Meadows je vybaven neobvyklým počtem čtyř karburátorů. Dosahuje výkonu 180 koní!
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
U řidiče chybějí dveře, takže je zde umístěn nášlap
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Byl na svou dobu velmi pokročilý – s listovými pery a tlumiči ve všech rozích
Zatímco z levé strany koukají svody výfuku, vpravo je umístěna rezerva
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Je umístěna v zadní části vozu a pojme necelých 70 litrů
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Chromované ozdoby i kryty světel, všechno má svůj význam
Svody se splétají pod vozidlem. Sebejistý zvuk je samozřejmostí.
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta 4½ Litre Low Chassis
Invicta S1