Invicta 4½ Litre Low Chassis: Poklad z ostrovů
68
/
100
Prohlédnout znovu
Invicta 4½ Litre Low Chassis: Poklad z ostrovů
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Stoupají rozvážně, za neustálého přívalu točivého momentu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
...kulisa řazení byla u meziválečných sportovně- závodních vozů běžná
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Řazení pravou rukou je příjemné, jen je nutné počítat s nesynchronizovanou převodovkou
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta sice pojme čtyři pasažéry, ale pro sportovnější svezení je vhodné jezdit ve dvou
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta sedí nízko u asfaltu, což výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti. Výhody se projevily i při závodech.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Většina karoserie je vytvořena z hliníkových panelů. Z boku vyniká neobvyklá elegance.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokud sběratel dospěje do fáze meziválečných aut, není cesty zpět. Jestli je něco skutečně ryzí, je to tohle.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Podobné vozy nelze napasovat do tabulek. Každý je odlišný a hodnotu neurčují aukce ani časopisy.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Nádherný šestiválec Meadows je vybaven neobvyklým počtem čtyř karburátorů. Dosahuje výkonu 180 koní!
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
U řidiče chybějí dveře, takže je zde umístěn nášlap
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Byl na svou dobu velmi pokročilý – s listovými pery a tlumiči ve všech rozích
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Zatímco z levé strany koukají svody výfuku, vpravo je umístěna rezerva
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Je umístěna v zadní části vozu a pojme necelých 70 litrů
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Chromované ozdoby i kryty světel, všechno má svůj význam
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Svody se splétají pod vozidlem. Sebejistý zvuk je samozřejmostí.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta S1
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid