Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
11
/
16
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
|
acz
Isuzu nabízí řidiči aktuální informaci o zaplněnosti filtru pevných částic a posléze i probíhající regeneraci
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Výborně naladěná automatická převodovka dovolovala manuální režim či zamknutí převodového stupně například pro sjíždění klesání s těžkým přívěsem
|
acz
Kolečko volby převodů nabízelo také redukční pohon s velkým poměrem 2,48:1
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Dvakrát přeplňovaný čtyřválec podával příjemný výkon 120 kW
|
acz
Aerodynamické prodloužení horní části nástavby snižovalo spotřebu a zvyšovalo zájem kolemjdoucích
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Plynová vzpěra na výklopném čele se jen tak nevidí a pomáhala skvěle
|
acz
Černé kliky na bílém lakování úžasně vynikly
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu