Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
4
/
16
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
|
acz
Isuzu nabízí řidiči aktuální informaci o zaplněnosti filtru pevných částic a posléze i probíhající regeneraci
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Výborně naladěná automatická převodovka dovolovala manuální režim či zamknutí převodového stupně například pro sjíždění klesání s těžkým přívěsem
|
acz
Kolečko volby převodů nabízelo také redukční pohon s velkým poměrem 2,48:1
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Dvakrát přeplňovaný čtyřválec podával příjemný výkon 120 kW
|
acz
Aerodynamické prodloužení horní části nástavby snižovalo spotřebu a zvyšovalo zájem kolemjdoucích
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Plynová vzpěra na výklopném čele se jen tak nevidí a pomáhala skvěle
|
acz
Černé kliky na bílém lakování úžasně vynikly
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky