Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
3
/
11
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
Isuzu D-Max
|
acz
Přístrojová deska vyznává praktičnost a jednoduchou ergonomii ovládacích prvků
|
acz
Čtyřstupňová automatická převodovka nás potěšila strategií řazení přizpůsobené modernímu motoru
|
acz
Tři základní volby pohonu doplňuje neutrál s kompletně odpojeným pohonem (pro případ odtahu)
|
acz
Kolébkové tlačítko dovoluje fixaci třetího stupně nebo režim převodovky Power
|
acz
Robustní závěsy předních kol doplňuje zkrutná tyč
|
acz
Listová pera už trpěla výraznou korozí
|
acz
Třílitrový turbodiesel běžně podává 360 N.m, s automatickou převodovkou je snížený na 333 N.m
|
acz
Hardtop se třemi okny byl vyztužen masivním rámem, který dovoloval zatížení střechy 350 kg
|
acz
D-Max v Double Cabu je pořádný kus pracanta
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...