Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
7
/
11
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
Isuzu D-Max
|
acz
Přístrojová deska vyznává praktičnost a jednoduchou ergonomii ovládacích prvků
|
acz
Čtyřstupňová automatická převodovka nás potěšila strategií řazení přizpůsobené modernímu motoru
|
acz
Tři základní volby pohonu doplňuje neutrál s kompletně odpojeným pohonem (pro případ odtahu)
|
acz
Kolébkové tlačítko dovoluje fixaci třetího stupně nebo režim převodovky Power
|
acz
Robustní závěsy předních kol doplňuje zkrutná tyč
|
acz
Listová pera už trpěla výraznou korozí
|
acz
Třílitrový turbodiesel běžně podává 360 N.m, s automatickou převodovkou je snížený na 333 N.m
|
acz
Hardtop se třemi okny byl vyztužen masivním rámem, který dovoloval zatížení střechy 350 kg
|
acz
D-Max v Double Cabu je pořádný kus pracanta
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků