Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
9
/
11
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
Isuzu D-Max
|
acz
Přístrojová deska vyznává praktičnost a jednoduchou ergonomii ovládacích prvků
|
acz
Čtyřstupňová automatická převodovka nás potěšila strategií řazení přizpůsobené modernímu motoru
|
acz
Tři základní volby pohonu doplňuje neutrál s kompletně odpojeným pohonem (pro případ odtahu)
|
acz
Kolébkové tlačítko dovoluje fixaci třetího stupně nebo režim převodovky Power
|
acz
Robustní závěsy předních kol doplňuje zkrutná tyč
|
acz
Listová pera už trpěla výraznou korozí
|
acz
Třílitrový turbodiesel běžně podává 360 N.m, s automatickou převodovkou je snížený na 333 N.m
|
acz
Hardtop se třemi okny byl vyztužen masivním rámem, který dovoloval zatížení střechy 350 kg
|
acz
D-Max v Double Cabu je pořádný kus pracanta
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava