Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota

3/17
Zavřít
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota| Zdroj: acz
  • Okamžitá spotřeba plynu na rovném úseku při rychlosti 50 km/h činila pouhých 12,4 kg CNG/100 km
    Okamžitá spotřeba plynu na rovném úseku při rychlosti 50 km/h činila pouhých 12,4 kg CNG/100 km| Zdroj: acz
  • Ovladače dveří, převodovky a kneelingu se nacházely klasicky pěkně po pravé ruce
    Ovladače dveří, převodovky a kneelingu se nacházely klasicky pěkně po pravé ruce| Zdroj: acz
  • Pohodové řízení umožňovala kromě jiného stavitelná přístrojová deska s volantem
    Pohodové řízení umožňovala kromě jiného stavitelná přístrojová deska s volantem| Zdroj: acz
  • Oddělená klimatizace pro cestující a řidiče fungovala příjemně
    Oddělená klimatizace pro cestující a řidiče fungovala příjemně| Zdroj: acz
  • Tempomat jsme zapínali během průjezdu obcemi, abychom nemuseli hlídat maximální rychlost
    Tempomat jsme zapínali během průjezdu obcemi, abychom nemuseli hlídat maximální rychlost| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Iveco Bus Crossway LE Natural Power
    Iveco Bus Crossway LE Natural Power| Zdroj: acz
  • Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
    Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci| Zdroj: acz
  • Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
    Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci| Zdroj: acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
Okamžitá spotřeba plynu na rovném úseku při rychlosti 50 km/h činila pouhých 12,4 kg CNG/100 km
Ovladače dveří, převodovky a kneelingu se nacházely klasicky pěkně po pravé ruce
Pohodové řízení umožňovala kromě jiného stavitelná přístrojová deska s volantem
Oddělená klimatizace pro cestující a řidiče fungovala příjemně
Tempomat jsme zapínali během průjezdu obcemi, abychom nemuseli hlídat maximální rychlost
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci