Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů

6/9
Zavřít
  • Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
    Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů| Zdroj: acz
  • Volič automatické převodovky dovoluje tři režimy pro jízdu vpřed
    Volič automatické převodovky dovoluje tři režimy pro jízdu vpřed| Zdroj: acz
  • V každém voze Daily se nacházel podrobný itinerář na držáku vyklopitelném z horní části přístrojové desky
    V každém voze Daily se nacházel podrobný itinerář na držáku vyklopitelném z horní části přístrojové desky| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
    Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů| Zdroj: acz
  • Průměrné stoupání se pohybovalo přes šest procent
    Průměrné stoupání se pohybovalo přes šest procent| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
    Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
    Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů| Zdroj: acz
  • Kromě jízd byly k prohlédnutí další vozy Daily s nástavbami
    Kromě jízd byly k prohlédnutí další vozy Daily s nástavbami| Zdroj: acz
  • Startovní i cílovou stanicí se stala Koliba Stráž nad Zvolenem
    Startovní i cílovou stanicí se stala Koliba Stráž nad Zvolenem| Zdroj: acz
Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
Volič automatické převodovky dovoluje tři režimy pro jízdu vpřed
V každém voze Daily se nacházel podrobný itinerář na držáku vyklopitelném z horní části přístrojové desky
Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
Průměrné stoupání se pohybovalo přes šest procent
Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
Iveco Daily Hi-matic: Nahoru, dolů
Kromě jízd byly k prohlédnutí další vozy Daily s nástavbami
Startovní i cílovou stanicí se stala Koliba Stráž nad Zvolenem