Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
11
/
16
Prohlédnout znovu
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu
|
acz
Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě
|
acz
Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily Pias 4X4 50C17
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty
|
acz
Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti
|
acz
Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75
|
acz
Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny
|
acz
Před startem Safari rallye 2024: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali