Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál

14/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
    Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál| Zdroj: acz
  • Iveco Daily
    Iveco Daily| Zdroj: acz
  • Iveco Daily
    Iveco Daily| Zdroj: acz
  • Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu
    Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu| Zdroj: acz
  • Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě
    Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě| Zdroj: acz
  • Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu
    Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu| Zdroj: acz
  • Iveco Daily
    Iveco Daily| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Pias 4X4 50C17
    Iveco Daily Pias 4X4 50C17| Zdroj: acz
  • Iveco Daily
    Iveco Daily| Zdroj: acz
  • Iveco Daily
    Iveco Daily| Zdroj: acz
  • Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu
    Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu| Zdroj: acz
  • Iveco Daily
    Iveco Daily| Zdroj: acz
  • Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty
    Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty| Zdroj: acz
  • Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti
    Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti| Zdroj: acz
  • Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75
    Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75| Zdroj: acz
  • Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny
    Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny| Zdroj: acz
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
Iveco Daily
Iveco Daily
Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu
Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě
Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu
Iveco Daily
Iveco Daily Pias 4X4 50C17
Iveco Daily
Iveco Daily
Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu
Iveco Daily
Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty
Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti
Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75
Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny