Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
15
/
16
Prohlédnout znovu
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu
|
acz
Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě
|
acz
Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily Pias 4X4 50C17
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty
|
acz
Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti
|
acz
Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75
|
acz
Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny
|
acz
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan