Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
9
/
16
Prohlédnout znovu
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu
|
acz
Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě
|
acz
Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily Pias 4X4 50C17
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty
|
acz
Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti
|
acz
Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75
|
acz
Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu