Iveco S-Way: Síla spojení
8
/
34
Prohlédnout znovu
Iveco S-Way: Síla spojení
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
V případě dieselového pohonu ukazuje ručička dole množství nafty
|
AutoProfi/Ladislav Černý
S-Way LNG s plynovým pohonem ukazuje řidiči na analogovém přístroji stav LNG, horní digitální zobrazuje množství CNG
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Tlustší polstrování sedadla se nám zamlouvalo
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Startovací tlačítko se šikovně nachází u voličů převodovky
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Stropní úložné prostory prošly změnou k lepšímu
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way Fit Cab
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way Fit Cab
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Dveře kabiny S-way jsou protažené dolů a deflektor se nachází jen v oblasti světlometů
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Objem boční venkovní schránky narostl z 52 na 58 litrů
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Iveco S-Way
|
AutoProfi/Ladislav Černý
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz