Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
2
/
20
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Řízení provázela příjemná atmosféra
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením
|
AutoProfi
Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť
|
AutoProfi
Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující
|
AutoProfi
Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu
|
AutoProfi
Před sklápěním bylo nutné odplachtovat
|
AutoProfi
Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid