Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
11
/
20
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Řízení provázela příjemná atmosféra
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením
|
AutoProfi
Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť
|
AutoProfi
Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující
|
AutoProfi
Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu
|
AutoProfi
Před sklápěním bylo nutné odplachtovat
|
AutoProfi
Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...