Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
5
/
20
Přehled fotografií
Zavřít
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410
|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
Zdroj: AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
Zdroj: AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
Zdroj: AutoProfi
Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km
|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
Zdroj: AutoProfi
Řízení provázela příjemná atmosféra
|
Zdroj: AutoProfi
Scania R LNG 410
|
Zdroj: AutoProfi
Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením
|
Zdroj: AutoProfi
Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť
|
Zdroj: AutoProfi
Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující
|
Zdroj: AutoProfi
Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu
|
Zdroj: AutoProfi
Před sklápěním bylo nutné odplachtovat
|
Zdroj: AutoProfi
Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla
|
Zdroj: AutoProfi
Scania R LNG 410
|
Zdroj: AutoProfi
Zavřít