Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
9
/
20
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Řízení provázela příjemná atmosféra
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením
|
AutoProfi
Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť
|
AutoProfi
Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující
|
AutoProfi
Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu
|
AutoProfi
Před sklápěním bylo nutné odplachtovat
|
AutoProfi
Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu