Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou

9/20
Zavřít
  • Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410
    Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG 460
    Iveco Stralis LNG 460| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG 460
    Iveco Stralis LNG 460| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG 460
    Iveco Stralis LNG 460| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG 460
    Iveco Stralis LNG 460| Zdroj: AutoProfi
  • Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
    Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG 460
    Iveco Stralis LNG 460| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG 460
    Iveco Stralis LNG 460| Zdroj: AutoProfi
  • Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
    Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem| Zdroj: AutoProfi
  • Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km
    Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG 460
    Iveco Stralis LNG 460| Zdroj: AutoProfi
  • Řízení provázela příjemná atmosféra
    Řízení provázela příjemná atmosféra| Zdroj: AutoProfi
  • Scania R LNG 410
    Scania R LNG 410| Zdroj: AutoProfi
  • Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením
    Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením| Zdroj: AutoProfi
  • Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť
    Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť| Zdroj: AutoProfi
  • Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující
    Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující| Zdroj: AutoProfi
  • Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu
    Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu| Zdroj: AutoProfi
  • Před sklápěním bylo nutné odplachtovat
    Před sklápěním bylo nutné odplachtovat| Zdroj: AutoProfi
  • Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla
    Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla| Zdroj: AutoProfi
  • Scania R LNG 410
    Scania R LNG 410| Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410
Iveco Stralis LNG 460
Iveco Stralis LNG 460
Iveco Stralis LNG 460
Iveco Stralis LNG 460
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
Iveco Stralis LNG 460
Iveco Stralis LNG 460
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km
Iveco Stralis LNG 460
Řízení provázela příjemná atmosféra
Scania R LNG 410
Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením
Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť
Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující
Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu
Před sklápěním bylo nutné odplachtovat
Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla
Scania R LNG 410