Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
10
/
20
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410: Plyn na těžkou
Iveco Stralis LNG 460 a Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Sklápění vápence bylo kvůli brutálnímu zatížení druhé nápravy návěsu adrenalinem
|
AutoProfi
Stralis LNG se díky dvěma nádržím chlubí dojezdem až 1600 km
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG 460
|
AutoProfi
Řízení provázela příjemná atmosféra
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Před vjezdem do lovosické chemičky jsme museli zastavit a projít bezpečnostním školením
|
AutoProfi
Na zpáteční cestě jsme převáželi kamennou drť
|
AutoProfi
Scania LNG používala mírně menší tanky, ale pro vnitrostátní přepravu dostačující
|
AutoProfi
Dopravce dodělal k návěsům Stas vlastní pohon hydraulického sklápěcího mechanizmu
|
AutoProfi
Před sklápěním bylo nutné odplachtovat
|
AutoProfi
Plnicí systémy ve vozech Iveco a Scania potřebují samostatná hrdla
|
AutoProfi
Scania R LNG 410
|
AutoProfi
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany