Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
11
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG
|
AutoProfi
Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG
|
AutoProfi
Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.
|
AutoProfi
Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek
|
AutoProfi
Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa
|
AutoProfi
Během plnění je nutné ukostření
|
AutoProfi
Plnička v Rakousku
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší