Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích

16/24
Zavřít
  • Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách
    Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG
    Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG
    Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG| Zdroj: AutoProfi
  • Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil
    Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.
    Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.| Zdroj: AutoProfi
  • Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek
    Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek| Zdroj: AutoProfi
  • Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující
    Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa
    Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa| Zdroj: AutoProfi
  • Během plnění je nutné ukostření
    Během plnění je nutné ukostření| Zdroj: AutoProfi
  • Plnička v Rakousku
    Plnička v Rakousku| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
  • Iveco Stralis LNG
    Iveco Stralis LNG| Zdroj: AutoProfi
Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG
Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG
Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.
Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek
Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující
Iveco Stralis LNG
Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa
Během plnění je nutné ukostření
Plnička v Rakousku
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG
Iveco Stralis LNG