Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG|
Zdroj: AutoProfi
Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.|
Zdroj: AutoProfi
Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek|
Zdroj: AutoProfi
Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující|
Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG|
Zdroj: AutoProfi
Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa|
Zdroj: AutoProfi