Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
4
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG
|
AutoProfi
Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG
|
AutoProfi
Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.
|
AutoProfi
Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek
|
AutoProfi
Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa
|
AutoProfi
Během plnění je nutné ukostření
|
AutoProfi
Plnička v Rakousku
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem