Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
6
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG
|
AutoProfi
Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG
|
AutoProfi
Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.
|
AutoProfi
Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek
|
AutoProfi
Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa
|
AutoProfi
Během plnění je nutné ukostření
|
AutoProfi
Plnička v Rakousku
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo