Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
8
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco Stralis LNG: Plnička v Hustopečích
Na předváděcí akci Hustopečského dealera Iveco se přišlo podívat hodně zájemců, k autům a plničce však přistupovali po skupinkách
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Na začátku je třeba odčerpat část plynné formy z nádrže, aby se do ní následně vešlo co nejvíce zkapalněného LNG
|
AutoProfi
Iveco používá samostatnou hadici na odčerpávání CNG
|
AutoProfi
Jakmile po odčerpávání CNG klesne v nádržích tlak, je třeba zavřít odpouštěcí ventil
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Horní hadice slouží k odčerpání CNG, dolní pak k plnění LNG. Oběma proudí hluboce zmražené palivo, proto na povrchu namrzá vzdušná vlhkost.
|
AutoProfi
Proklamovaný dojezd 1600 km odpovídá realitě a nikoliv laboratorním měřením dle uměle vytvořených podmínek
|
AutoProfi
Stralis NP se postupně propracoval na současný nejvyšší výkon 338 kW (460 k), což je pro plně vytěžovanou dálkovou dopravu zcela dostačující
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Ideální pracovní tlak činí 0,85-1,05 MPa
|
AutoProfi
Během plnění je nutné ukostření
|
AutoProfi
Plnička v Rakousku
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Iveco Stralis LNG
|
AutoProfi
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky