Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
3
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
Iveco T-Way
|
Iveco
Propojení telefonu s vozidlem usnadňuje řidičům práci
|
Iveco
Krátká denní kabina se na stavbě uplatňuje nejvíce
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Elektronická architektura podvozku umožňuje nástavbářům snadné propojení s nástavbou
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Řada T-Way může v náročných jízdních podmínkách plnit funkci robustního domíchávače betonu
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Nová tandemová náprava z velkého odlitku ušetřila 325 kg hmotnosti
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Silný ochranný plech motoru obdržel zajímavou designovou úpravu
|
Iveco
Přídavný pohon předních kol vychází z čerpadla využívajícího PTO
|
Iveco
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu