Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
4
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
Iveco T-Way
|
Iveco
Propojení telefonu s vozidlem usnadňuje řidičům práci
|
Iveco
Krátká denní kabina se na stavbě uplatňuje nejvíce
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Elektronická architektura podvozku umožňuje nástavbářům snadné propojení s nástavbou
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Řada T-Way může v náročných jízdních podmínkách plnit funkci robustního domíchávače betonu
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Nová tandemová náprava z velkého odlitku ušetřila 325 kg hmotnosti
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Silný ochranný plech motoru obdržel zajímavou designovou úpravu
|
Iveco
Přídavný pohon předních kol vychází z čerpadla využívajícího PTO
|
Iveco
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění