Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
5
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
Iveco T-Way
|
Iveco
Propojení telefonu s vozidlem usnadňuje řidičům práci
|
Iveco
Krátká denní kabina se na stavbě uplatňuje nejvíce
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Elektronická architektura podvozku umožňuje nástavbářům snadné propojení s nástavbou
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Řada T-Way může v náročných jízdních podmínkách plnit funkci robustního domíchávače betonu
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Nová tandemová náprava z velkého odlitku ušetřila 325 kg hmotnosti
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Silný ochranný plech motoru obdržel zajímavou designovou úpravu
|
Iveco
Přídavný pohon předních kol vychází z čerpadla využívajícího PTO
|
Iveco
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Saleen se nedrží zkrátka. Nový Mustang naladil na 800 koní a nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Lando Norris vyhrál Velkou cenu Miami 2024 a získal první vítězství ve F1
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka