Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
6
/
24
Prohlédnout znovu
Iveco T-Way: Nástupce legendárního robustního modelu Trakker
Iveco T-Way
|
Iveco
Propojení telefonu s vozidlem usnadňuje řidičům práci
|
Iveco
Krátká denní kabina se na stavbě uplatňuje nejvíce
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Elektronická architektura podvozku umožňuje nástavbářům snadné propojení s nástavbou
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Řada T-Way může v náročných jízdních podmínkách plnit funkci robustního domíchávače betonu
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Nová tandemová náprava z velkého odlitku ušetřila 325 kg hmotnosti
|
Iveco
Iveco T-Way
|
Iveco
Silný ochranný plech motoru obdržel zajímavou designovou úpravu
|
Iveco
Přídavný pohon předních kol vychází z čerpadla využívajícího PTO
|
Iveco
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu