Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít jaecoo je přehledný a může být světlý nebo tmavý|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska jaecoo je ryze moderní, díky dobře fungujícímu softwaru ale není její ovládání utrpením. Příjemné jsou materiály i zpracování.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Slušně funguje i sedmistupňový dvouspojkový automat, který má minimální tendence k cukání.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Software multimédií je v češtině a bez větších chyb, funguje rychle a je zde i dostatek různých nastavení. Navigace je standard, umí ale i bezdrátové zrcadlení mobilu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na výšku je prostornost na SUV spíše podprůměrná, vadit to bude osobám vyšším než 190 cm.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čínské vozy dávají větší důraz na prostor na zadních sedačkách a na jaecoo je to vidět, je ho tu opravdu hodně. Sedačky jsou pořád uchycené výše, než bychom chtěli, a auto má vždy panoramatické střešní okno.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V manévru je jaecoo jisté a předvídatelné, velká změna proti příbuzné omodě. Řízení je bez citu, ale mezi kužely jsme projeli podobnými rychlostmi jako škodovka.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výška dolní hrany 83 cm, průchodnost 107 x 87 cm, 500 litrů|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr jaecoo je mělký, přesto nabídne objem 500 litrů, což je stále slušné. Praktických detailů nemá tolik co škodovka, ale výhodou je rovná plocha po sklopení opěradel.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod podlážkou kufru jaecoo je dojezdová rezerva na vysokém polystyrénovém podstavci, standardem je v obou výbavách|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přeplňovaná čtyřválcová šestnáctistovka z vlastního vývoje Chery umí jezdit úsporně, vyšší spotřeba na dálnici je způsobená spíš horší optimalizací aerodynamiky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Kumho Ecsta PS71 235/50 R19|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo má zajímavou grafiku denního svícení a nízko umístěné hlavní světlomety, které svítí obstojně|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Interiér škodovky již ukazuje věk, ale zase je krásně ergonomický a vše je v něm po ruce i bez dívání.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škodovka má výhodu v klasickém panelu klimatizace s otočnými ovladači|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Velmi dobrá je i dynamika ve spojení s dvouspojkovým automatem, který ale v městském provozu cuká o trochu více.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Software je už na pohled zastaralý, ale opět funguje docela rychle a bezdrátové zrcadlení zvládne také.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedačky mají elektricky nastavitelnou bederní opěrku v obou vozech a přišly nám pohodlné i po delší jízdě.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vepředu je situace podobná v obou vozech, středový tunel škodovky je o něco užší, a dává tedy více prostoru nohám.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ve škodovce je vzadu také nadbytek místa na nohy, proti jaecoo je ho více i pro hlavu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Podvozek škodovky je schopnější a dokáže jet dynamičtěji, ve výhybném manévru je tedy o trochu jednodušší ji úspěšně provést. Pomáhají tomu i decentně působící elektronické asistenty.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výška dolní hrany 70 cm, průchodnost 114 x 90 cm, 521 litrů|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník škodovky vyhrává objemem i praktičností, může zde být mimo jiné typický síťový program. Jen schod po sklopení opěrek není příjemný.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Karoq má pod podlahou také prostor na rezervu, za příplatek 3900 Kč může být plnohodnotná i dojezdová|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor 1.5 TSI patří mezi to nejlepší, co se týče efektivity, ve spotřebě tedy jaecoo jasně poráží.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza Eco 215/50 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škodovka může za příplatek nabídnout světla LED s technologií Matrix, což jaecoo mít nemůže|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert