Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top – Je stále nutné trpět?

91/98
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít jaecoo je přehledný a může být světlý nebo tmavý
    Přístrojový štít jaecoo je přehledný a může být světlý nebo tmavý| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska jaecoo je ryze moderní, díky dobře fungujícímu softwaru ale není její ovládání utrpením. Příjemné jsou materiály i zpracování.
    Palubní deska jaecoo je ryze moderní, díky dobře fungujícímu softwaru ale není její ovládání utrpením. Příjemné jsou materiály i zpracování.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Slušně funguje i sedmistupňový dvouspojkový automat, který má minimální tendence k cukání.
    Slušně funguje i sedmistupňový dvouspojkový automat, který má minimální tendence k cukání.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Software multimédií je v češtině a bez větších chyb, funguje rychle a je zde i dostatek různých nastavení. Navigace je standard, umí ale i bezdrátové zrcadlení mobilu.
    Software multimédií je v češtině a bez větších chyb, funguje rychle a je zde i dostatek různých nastavení. Navigace je standard, umí ale i bezdrátové zrcadlení mobilu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na výšku je prostornost na SUV spíše podprůměrná, vadit to bude osobám vyšším než 190 cm.
    Na výšku je prostornost na SUV spíše podprůměrná, vadit to bude osobám vyšším než 190 cm.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čínské vozy dávají větší důraz na prostor na zadních sedačkách a na jaecoo je to vidět, je ho tu opravdu hodně. Sedačky jsou pořád uchycené výše, než bychom chtěli, a auto má vždy panoramatické střešní okno.
    Čínské vozy dávají větší důraz na prostor na zadních sedačkách a na jaecoo je to vidět, je ho tu opravdu hodně. Sedačky jsou pořád uchycené výše, než bychom chtěli, a auto má vždy panoramatické střešní okno.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V manévru je jaecoo jisté a předvídatelné, velká změna proti příbuzné omodě. Řízení je bez citu, ale mezi kužely jsme projeli podobnými rychlostmi jako škodovka.
    V manévru je jaecoo jisté a předvídatelné, velká změna proti příbuzné omodě. Řízení je bez citu, ale mezi kužely jsme projeli podobnými rychlostmi jako škodovka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výška dolní hrany 83 cm, průchodnost 107 x 87 cm, 500 litrů
    Výška dolní hrany 83 cm, průchodnost 107 x 87 cm, 500 litrů| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr jaecoo je mělký, přesto nabídne objem 500 litrů, což je stále slušné. Praktických detailů nemá tolik co škodovka, ale výhodou je rovná plocha po sklopení opěradel.
    Kufr jaecoo je mělký, přesto nabídne objem 500 litrů, což je stále slušné. Praktických detailů nemá tolik co škodovka, ale výhodou je rovná plocha po sklopení opěradel.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlážkou kufru jaecoo je dojezdová rezerva na vysokém polystyrénovém podstavci, standardem je v obou výbavách
    Pod podlážkou kufru jaecoo je dojezdová rezerva na vysokém polystyrénovém podstavci, standardem je v obou výbavách| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná čtyřválcová šestnáctistovka z vlastního vývoje Chery umí jezdit úsporně, vyšší spotřeba na dálnici je způsobená spíš horší optimalizací aerodynamiky.
    Přeplňovaná čtyřválcová šestnáctistovka z vlastního vývoje Chery umí jezdit úsporně, vyšší spotřeba na dálnici je způsobená spíš horší optimalizací aerodynamiky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Kumho Ecsta PS71 235/50 R19
    Pneumatiky v testu: Kumho Ecsta PS71 235/50 R19| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo má zajímavou grafiku denního svícení a nízko umístěné hlavní světlomety, které svítí obstojně
    Jaecoo má zajímavou grafiku denního svícení a nízko umístěné hlavní světlomety, které svítí obstojně| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
    Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Interiér škodovky již ukazuje věk, ale zase je krásně ergonomický a vše je v něm po ruce i bez dívání.
    Interiér škodovky již ukazuje věk, ale zase je krásně ergonomický a vše je v něm po ruce i bez dívání.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škodovka má výhodu v klasickém panelu klimatizace s otočnými ovladači
    Škodovka má výhodu v klasickém panelu klimatizace s otočnými ovladači| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Velmi dobrá je i dynamika ve spojení s dvouspojkovým automatem, který ale v městském provozu cuká o trochu více.
    Velmi dobrá je i dynamika ve spojení s dvouspojkovým automatem, který ale v městském provozu cuká o trochu více.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Software je už na pohled zastaralý, ale opět funguje docela rychle a bezdrátové zrcadlení zvládne také.
    Software je už na pohled zastaralý, ale opět funguje docela rychle a bezdrátové zrcadlení zvládne také.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedačky mají elektricky nastavitelnou bederní opěrku v obou vozech a přišly nám pohodlné i po delší jízdě.
    Sedačky mají elektricky nastavitelnou bederní opěrku v obou vozech a přišly nám pohodlné i po delší jízdě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vepředu je situace podobná v obou vozech, středový tunel škodovky je o něco užší, a dává tedy více prostoru nohám.
    Vepředu je situace podobná v obou vozech, středový tunel škodovky je o něco užší, a dává tedy více prostoru nohám.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ve škodovce je vzadu také nadbytek místa na nohy, proti jaecoo je ho více i pro hlavu.
    Ve škodovce je vzadu také nadbytek místa na nohy, proti jaecoo je ho více i pro hlavu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podvozek škodovky je schopnější a dokáže jet dynamičtěji, ve výhybném manévru je tedy o trochu jednodušší ji úspěšně provést. Pomáhají tomu i decentně působící elektronické asistenty.
    Podvozek škodovky je schopnější a dokáže jet dynamičtěji, ve výhybném manévru je tedy o trochu jednodušší ji úspěšně provést. Pomáhají tomu i decentně působící elektronické asistenty.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výška dolní hrany 70 cm, průchodnost 114 x 90 cm, 521 litrů
    Výška dolní hrany 70 cm, průchodnost 114 x 90 cm, 521 litrů| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník škodovky vyhrává objemem i praktičností, může zde být mimo jiné typický síťový program. Jen schod po sklopení opěrek není příjemný.
    Zavazadelník škodovky vyhrává objemem i praktičností, může zde být mimo jiné typický síťový program. Jen schod po sklopení opěrek není příjemný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Karoq má pod podlahou také prostor na rezervu, za příplatek 3900 Kč může být plnohodnotná i dojezdová
    Karoq má pod podlahou také prostor na rezervu, za příplatek 3900 Kč může být plnohodnotná i dojezdová| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor 1.5 TSI patří mezi to nejlepší, co se týče efektivity, ve spotřebě tedy jaecoo jasně poráží.
    Motor 1.5 TSI patří mezi to nejlepší, co se týče efektivity, ve spotřebě tedy jaecoo jasně poráží.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza Eco 215/50 R18
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza Eco 215/50 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škodovka může za příplatek nabídnout světla LED s technologií Matrix, což jaecoo mít nemůže
    Škodovka může za příplatek nabídnout světla LED s technologií Matrix, což jaecoo mít nemůže| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
    Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive vs. Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Přístrojový štít jaecoo je přehledný a může být světlý nebo tmavý
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Palubní deska jaecoo je ryze moderní, díky dobře fungujícímu softwaru ale není její ovládání utrpením. Příjemné jsou materiály i zpracování.
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Slušně funguje i sedmistupňový dvouspojkový automat, který má minimální tendence k cukání.
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Software multimédií je v češtině a bez větších chyb, funguje rychle a je zde i dostatek různých nastavení. Navigace je standard, umí ale i bezdrátové zrcadlení mobilu.
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Na výšku je prostornost na SUV spíše podprůměrná, vadit to bude osobám vyšším než 190 cm.
Čínské vozy dávají větší důraz na prostor na zadních sedačkách a na jaecoo je to vidět, je ho tu opravdu hodně. Sedačky jsou pořád uchycené výše, než bychom chtěli, a auto má vždy panoramatické střešní okno.
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
V manévru je jaecoo jisté a předvídatelné, velká změna proti příbuzné omodě. Řízení je bez citu, ale mezi kužely jsme projeli podobnými rychlostmi jako škodovka.
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Výška dolní hrany 83 cm, průchodnost 107 x 87 cm, 500 litrů
Kufr jaecoo je mělký, přesto nabídne objem 500 litrů, což je stále slušné. Praktických detailů nemá tolik co škodovka, ale výhodou je rovná plocha po sklopení opěradel.
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Pod podlážkou kufru jaecoo je dojezdová rezerva na vysokém polystyrénovém podstavci, standardem je v obou výbavách
Přeplňovaná čtyřválcová šestnáctistovka z vlastního vývoje Chery umí jezdit úsporně, vyšší spotřeba na dálnici je způsobená spíš horší optimalizací aerodynamiky.
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Pneumatiky v testu: Kumho Ecsta PS71 235/50 R19
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo má zajímavou grafiku denního svícení a nízko umístěné hlavní světlomety, které svítí obstojně
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Jaecoo 7 1.6 TGDI 4x4 Exclusive
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Interiér škodovky již ukazuje věk, ale zase je krásně ergonomický a vše je v něm po ruce i bez dívání.
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škodovka má výhodu v klasickém panelu klimatizace s otočnými ovladači
Velmi dobrá je i dynamika ve spojení s dvouspojkovým automatem, který ale v městském provozu cuká o trochu více.
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Software je už na pohled zastaralý, ale opět funguje docela rychle a bezdrátové zrcadlení zvládne také.
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Sedačky mají elektricky nastavitelnou bederní opěrku v obou vozech a přišly nám pohodlné i po delší jízdě.
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Vepředu je situace podobná v obou vozech, středový tunel škodovky je o něco užší, a dává tedy více prostoru nohám.
Ve škodovce je vzadu také nadbytek místa na nohy, proti jaecoo je ho více i pro hlavu.
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Podvozek škodovky je schopnější a dokáže jet dynamičtěji, ve výhybném manévru je tedy o trochu jednodušší ji úspěšně provést. Pomáhají tomu i decentně působící elektronické asistenty.
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Výška dolní hrany 70 cm, průchodnost 114 x 90 cm, 521 litrů
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Zavazadelník škodovky vyhrává objemem i praktičností, může zde být mimo jiné typický síťový program. Jen schod po sklopení opěrek není příjemný.
Karoq má pod podlahou také prostor na rezervu, za příplatek 3900 Kč může být plnohodnotná i dojezdová
Motor 1.5 TSI patří mezi to nejlepší, co se týče efektivity, ve spotřebě tedy jaecoo jasně poráží.
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza Eco 215/50 R18
Škodovka může za příplatek nabídnout světla LED s technologií Matrix, což jaecoo mít nemůže
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Top