Jak Češi používají elektromobily? Dobijí je v práci a ročně ujedou 20.000 km
64
/
101
Přehled fotografií
Zavřít
Ilustrační foto
|
Zdroj: auto.cz
Kumulativní vývoj počtu registrací osobních elektrických vozidel a dobíjecích bodů
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Počet registrovaných vozidel dle kategorie a typu paliva
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Vývoj průměrných emisí CO2 osobních automobilů registrovaných v ČR dle druhu paliva
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Návyky v dobíjení elektromobilů
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Podíl veřejných dobíjecích stanic v ČR dle provozovatelů
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Počet AC/DC dobíjecích bodů v ČR dle provozovatele
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Vývoj počtu dobíjecích stanic v ČR
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Vývoj počtu dobíjecích bodů v ČR
|
Zdroj: Centrum dopravního výzkumu
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tesla Model 3
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Honda e Advance 17“
|
Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Audi RS e-tron GT
|
Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
Zavřít