Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
14
/
42
Prohlédnout znovu
Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V interiéru zúročuje Tomáš Krs své původní truhlářské povolání.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na západě Čech zvládnou zabudovat i zvedací střechu. Cestující v tomto horním prostoru ocení především topení, jež zde nebývá běžné.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomáš Krs (vlevo) chtěl být jako malý strojvedoucím. Jeho bratr David zase astronautem. Společné vedení firmy na výrobu obytných vozů ale nečekali.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Že dokážou skoro cokoliv, to si bratři Krsové ověřili v minulosti při vestavbě postele a poliček do Dacie Logan.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kompletní přestavba skříňové dodávky zabere české firmě maximálně tři týdny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výrobě jednoho obytného vozu se podílí třináct lidí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2