Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
28
/
42
Prohlédnout znovu
Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V interiéru zúročuje Tomáš Krs své původní truhlářské povolání.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na západě Čech zvládnou zabudovat i zvedací střechu. Cestující v tomto horním prostoru ocení především topení, jež zde nebývá běžné.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomáš Krs (vlevo) chtěl být jako malý strojvedoucím. Jeho bratr David zase astronautem. Společné vedení firmy na výrobu obytných vozů ale nečekali.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Že dokážou skoro cokoliv, to si bratři Krsové ověřili v minulosti při vestavbě postele a poliček do Dacie Logan.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kompletní přestavba skříňové dodávky zabere české firmě maximálně tři týdny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výrobě jednoho obytného vozu se podílí třináct lidí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu