Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
41
/
42
Prohlédnout znovu
Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V interiéru zúročuje Tomáš Krs své původní truhlářské povolání.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na západě Čech zvládnou zabudovat i zvedací střechu. Cestující v tomto horním prostoru ocení především topení, jež zde nebývá běžné.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomáš Krs (vlevo) chtěl být jako malý strojvedoucím. Jeho bratr David zase astronautem. Společné vedení firmy na výrobu obytných vozů ale nečekali.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Že dokážou skoro cokoliv, to si bratři Krsové ověřili v minulosti při vestavbě postele a poliček do Dacie Logan.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kompletní přestavba skříňové dodávky zabere české firmě maximálně tři týdny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výrobě jednoho obytného vozu se podílí třináct lidí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...