Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
42
/
42
Prohlédnout znovu
Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V interiéru zúročuje Tomáš Krs své původní truhlářské povolání.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na západě Čech zvládnou zabudovat i zvedací střechu. Cestující v tomto horním prostoru ocení především topení, jež zde nebývá běžné.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomáš Krs (vlevo) chtěl být jako malý strojvedoucím. Jeho bratr David zase astronautem. Společné vedení firmy na výrobu obytných vozů ale nečekali.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Že dokážou skoro cokoliv, to si bratři Krsové ověřili v minulosti při vestavbě postele a poliček do Dacie Logan.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kompletní přestavba skříňové dodávky zabere české firmě maximálně tři týdny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výrobě jednoho obytného vozu se podílí třináct lidí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky